måndag 27 januari 2014

Nystart!

Äntligen har jag lyckats ta mig ur min nedåtgående spiral som jag egentligen hamnade i redan i december. Det var inte kul att ställa sig på vågen idag om jag säger så..

Nu har jag gjort LCHF-ingenjörens ABCD-analys vilket jag tror var väldigt bra för mig. Jag har även beslutat för för att köra en mejerifri månad i Kombination med periodisk fasta 16:8. Jag tror det är precis vad jag behöver. En kickstart för att hitta tillbaka till mina gamla rutiner.

Just nu är det lite kaos i livet i övrigt. Har precis flyttat det kommer krävas ett besök till IKEA innan jag känner mig riktigt hemmastadd. Så det ska bli skönt att få pli på kosten i alla fall.

Vill så småningom börja träna igen. Men det får bli nästa mål.

Dagens första mål vid 14:30
Lax med avokado, brysselkål, broccoli samt misslyckade hollandaisesås som inte syns på bilden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar