lördag 28 december 2013

Sockerbakis!

Min tid här hemma har varit som en berg- och dalbana när det kommer till kosten. Bara att inse: jag är inte stark nog att stå emot frestelser när de finns inom räckhåll framför mig :(. Idag har jag mått sjukt dåligt på grund av mycket socker som intogs igår. Vi hade bullkalas med släkten. Jag tror den här bilden säger det mesta:

Idag känner jag mig uppblåst, ful och fet. Inte bästa känslan när man ska gå på fest. Jag tröstar mig med att många andra LCHF:are har trillat dit under sina resor också. Jag är inte ensam!

Nu längtar jag väldigt mycket till Berlin, att få komma tillbaka till samma bra matrutiner som jag hade där. Jag har beslutat för att köra en vecka 16:8 innan jag ställer mig på vågen. Blir snällast så.

Nog om det, nu på väg in till stan för diverse renunios och trevligheter :)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar