torsdag 10 oktober 2013

På torsdag är det podcast igen...


... Jag har väntat hela veckan!

Yes, idag är det torsdag och det innebär att en nytt, färskt avsnitt av Filip&Fredriks podcast ligger ute. Jag är en riktig podcastjunkie. Lyssnar även på Alex&Sigge, Fredagapodden och Christer. Bästa Kombon är helt klart att lyssna på en go pod samtidigt som man lagar mat. Föredrar faktiskt det framför musik.

Har även lyssnat på LCHF-podden, gillade främst avsnitten där lchfingenjören medverkade. Hon är helt klart en förebild och jag följer hennes blogg slaviskt. Köpte till och med en BRA-bok förra veckan. Har bara skrivit en gång än så länge, men det kommer det med.

Grymt fint omslag, eller hur :)?

Jag, med mina rosa hörlurar på, lyssnandes på en podcast är en vanlig syn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar