torsdag 12 december 2013

Dagens första mål...


Blev zucchinisoppa med ett ägg med majonäs på samt ett Fröknäcke med ost, smör och skinka vid 13-tiden.

Idag var det svårare med PF. Inte så att magen kurrade under lektionen, men huvudet var liksom inte riktigt med. Kan ha att göra med att min sista mål igår var en kycklingsallad som intogs vid 18:30. Inte så mycket fett i det. Och sen blev det ju då 18 timmar fasta på det. Ganska så hardcore. Nu är jag mätt, men sjukt trött. Matkoma deluxe måhända? Har översatt två texter från tyska till svenska åt min praktikplats, så det har väl säkerligen bidragit också.

Nu skulle jag egentligen helst vilka slänga mig i sängen, men ska få besök senare och då måste det vara ordning och reda här hemma. Bästa sättet att se till att det blir städat här hemma egentligen, att bjuda över en vän ;)

Praktikredovisningen gick för övrigt bra, även om det blev lite teknikstrul. Men shit happens och det löste sig till slut. Har dock insett att det verkligen är dags att köpa ny dator. Och det snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar