fredag 15 november 2013

En lugn fredagkväll

Tog tag i mig själv, gick och handlade och städade dessutom köket. Nu har jag tänt vaniljdoftljuset och lyssnar på klassisk musik. Väldigt rofyllt. Precis en sådan kväll jag behöver idag. 

Här kommer dagens matintag i bilder:

08:45 frukost

1 kokt ägg med majonäs
1 oopsie med smör och ost
Kaffe



14:30 lunch

Egenkomponerad kycklinggryta med bl a spenat, soltorkade tomater och kokosmjölk. Till det broccolimos.


20:30 middag

Omelett med spenat, skinka, ost, svamp och tomat. Lite sen middag, men var inte hungrig tidigare.


Just nu pågår den viktiga matchen mellan Sverige och Portugal för fullt. Men jag tittar inte. Dels har jag ingen tv och dessutom är helt enkelt inte så intresserad. Doftljus och klassisk musik räcker gott för mig. Kan hända att jag surfar in på några LCHF-bloggar också hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar