tisdag 19 november 2013

Minus 0,3!!

Vet att det inte är bra att väga sig för ofta, men eftersom jag var och åt på restaurang igår (gjorde LCHF-val såklart) så var jag nyfiken på vilka effekter det hade fått. Kände mig faktiskt "lätt" i kroppen i morse och se på fan: - 0,3 kg sedan igår! Min viktkurva börjar närmast likna ett EKG. Men så länge det är ett nedåtgående sådant så klagar jag inte :).

Gårdagens lunch 13:00
Rökt lax med zucchini och hollandaisesås 


Var som sagt på restaurang igår. En japansk sådan, som var en sorts kombination av buffé och tapas. Höll mig borta från sushin, även om den tydligen skulle vara något alldeles extra, och åt istället bland annat anka, baconlindad sparris och gös. Mumsigt!

Dagens frukost 7:35
3 skivor bacon
2 stekta ägg med en ostskiva emellan
1 klick majonäs
Kaffe 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar