torsdag 28 november 2013

Ofrivillig sovmorgon

Har varit lite ut gängorna de senaste dagarna och det var kanske det som gjorde att jag glömde sätta alarm igår och därför vaknade 08:15 när jag börjar 09:00 på praktiken. Helt otroligt att jag kunde sova så länge med tanke på att byggarbetet längre ner på gatan nådde imponerande decibelnivåer. Behövde antagligen verkligen sova. En frulle hann jag med i alla fall, även om jag egentligen gärna hade druckit en till kopp kaffe ;).


Lyckades på något sätt finna lite inspiration igår kväll. Efter att ha varit och handlat så lagade jag kostologiks bacon- och champinjonsoppa. Väldigt mumsigt!


Sen bakade jag både ostfröknäckebröd OCH oopsies. Avslutade kvällen med att sitta i köket och prata och skratta med min roomie :).


Bild på gårdagens lunch som intogs framför datorn, jag vet dålig vana men men ;)

Kycklingpizza med halv avokado.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar