söndag 24 november 2013

Mer München i Bilder!

Är nu tillbaka i Düsseldorf efter min weekend i München. Sådana småsemestrar är väldigt underskattade, fasen vad gött där är att komma iväg lite! Har haft en riktig toppenhelg! Det var riktigt kul att träffa min kompis, bara hänga, skratta, prata och skvallra i dagarna tre. Lite skönt att få paus från tyskan och känna att man kan uttrycka sig fritt ;).

Det har gått bra med att LCHF, mycket lättare än vad jag trodde faktiskt! Här följer lite fler bilder från helgen:

Lördagsfrukosten. Baconen var godare i München, mycket tjockare skivor som kändes matigare.

Två frusna men glada turister framför en av utbåtarna som användes vid inspelningen av Das Boot. Besök på Bavaria Filmstadt.

Inne i "Das Boot"-ubåten.



På grund av lite dålig planering blev det inte mat förrän på kvällen. Men då åt jag den här goda rätten på News Bar.

Passade på att unna mig ett glas rött spanskt vin. Gillar vinglasen

Repris på frullen på söndagen innan det var dags att skynda till tåget. Gjorde lite matsäck, en oopsiedubbelmacka med stekt bacon och lite färskost. Tog dock inget kort på den. Tur var väl det för den såg inte så aptitlig ut, men mättade bra under den fem timmar långa tågresan.

En bit kycklingpizza med vitlökssås blev det till middag vid 16:30-tiden.

Och så lite kvällis vid 21-tiden så att det inte blir omöjligt att somna på grund av hunger.

Imorgon är det invägning. Är lite smånervös. Jag tycker att jag har skött mig väldigt bra under veckan, men allt som oftast känns det som att vågen gör som den själv vill. Bara för det skulle det inte förvåna mig om den kommer jävlas med mig imorgon och visa plus från förra veckan. Jag har en siffra i huvudet jag skulle vilja se där imorgon, men som alltid gäller: "så länge det går nedåt så går det åt rätt håll".

Och imorgon är det ju tänkt att jag ska dra igång min mejerifria vecka. Just nu känner jag mig inte så taggad på det. Får nog ta och sova på det.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar