fredag 15 november 2013

Torsdagens matintag

7:50 Frukost

2 oopsies med smör, skinka och ost. Kaffe med vatten + grädde


13:20 lunch 

Rökt lax med zucchini och hollandaisesås


18:00 middag 

Oopsiepizza med köttfärs 


Sedan blev det en spotanutgång på kvällen och då släppte jag lite på spärrarna. Drack till exempel mojito, min favoritdrink. Men ibland måste man få unna sig. Och det kan inte ha varit så farligt för vet ni, när jag vägde mig imorse hade jag gått ner ett kilo sen i måndags!! Wiehoo! Hoppas bara detta håller i sig och att jag inte går upp allt igen, som förra gången när jag gick ner. Men det här med portionskontroll är nog verkligen något att ha i bakhuvudet i alla fall. Ligger just nu i sängen, lite för mätt efter dagens lunch, ögonmåttet är helt klart inte helt kalibrerat än. Men gott var det i alla fall! Slänger upp matbilder senare under dagen.

Avslutar med lite bilder från gårkvällen, som var riktigt lyckad. Nu ska jag bara njuta av att morgonens tyskaföreläsning är avklarad och att jag har en ledig eftermiddag/kväll utan någonting inbokat. Imorrn vankas det jobb och födelsedagsfest!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar